Friday, December 3, 2010

Mona Ko Islamabad Me Chooda


It is my first story, or mera first experience b, mera nam MOON he or meri age 20 year he., it is my nick name. me ho to karachi ka lekin ab yeha islamabd me ACCA kar reha hu.apni tareef to nei karna chaheta but koe larhki ik bar dekh le to mery bary me sochy gi zaraar, Mujhy achi larkiyoon sy frdship karny ka starting se he shook reha hy. Boht frd thi lekin sex krny ka dill me kheyaal nei aaya tha.

Ye kehani ik month pehly ke hy, jb me class khatam hony bad ghar aa reha tha, mona mery abo k frd ke beti he us sy hemary familyterms he, tb mona karachi sy islamabd family k sath ghominy aa raethe un k abo ke call aae or unho ny betaya k wo kal sham ko 6 bejy islamabd k airpot par pohanch jaengy or mujhy keha k tm hum ko receive karny aana. Me un ko uncle kehta tha, meny han keha. Or han ap ko me betata chaloon k mona meri frd reh chuki the, wo 12 class pass chuki he or ab univercity k test ke teyari kr rae he. Us ke figere boht tight the, sexy annkheen intresting hips……. or mujhy boht like karti the, like ka mujhy tb pta chela jb me us sy call karta tha us bech me kesi or larki ko call aati the to wo boht garam ho jati the or us larki sy jalias hoti the.or bazokat mery barhy bhai ko b beta deti the k moon larkiyoon sy bat karta he, or kehti the k moon ko mat betana k meny us ka aap ko betaya he, lekin me bhai sy ugaliwa he leta tha.

Well Dosiry din us ka sms aaya 12.30 bejy jb me class me tha, boli hi meny usy us wakat reply nei kea meny class khatam hony k bad reply kea, tb tk us k 2 or sms aa gae the us me keh rae the keha han aap k pass time he nei he, hm ko deny k lekin hum to barhi umeedeen rakh k islamabd aa rae he.

Meny 2 bejy us ko reply kea k sory I was in class,

to is ny its ok keha, us ny keha k hm aa rae he,meny keha mujhy pta he, to keha k tm ghumaao gy na to meny keha han uncle ke call aae the meny un ko keh dea hy, or bola I love u, meny keha is ka keya meaning us ny keha tm to rahy wesy k wesy he, tm nei semjho gy, or bola tm mujh ko sheroo sy pasand ho meny keha han pta he, to us ny keha k r u like me and I said tm achi larki ko she said, bus achi, I said nei boht achi, she said me tm ko kuch dena chaheti hu, to meny keha k keyaa? To kehny lagi serpirse. Meny keha koe expencive cheez meny nei chaheye warna me wapes de dunga to kehny lagy k us cheez ko tm kabhi wapes nei kr pao gy, us k bad meny bye keha k mujhy sona tha or sham ko un ko recive krny b jana tha. Me so geya. 5 bejy utha or un ko receive krny geya, wo b 6.10 bejy pohanch gae, uncle sy me mila or galy lagy ka bola mery sheer berha smart ban geya he, islamabd ke hewa lag lae he tm ko, me b hans perha, anti sy hath milaya or mona sy jb hath mela reh atha tb us ny mera hath pakarh k apni taraf khecha jis sy mera dheyaan us par geya mujhy us ny boht barhi smile de, meny b ik smile forward kr de, or hum taxi pakarh k ghar aa rae the, to us ka sms aaya k achy lag rae ho, meny keha thanks or tm b, hmary ghar shahzad towm me hy or air pot sy 25 to 35 mint lag jaty he. Tb tk wo mujhy dekhy ja rae the, me usy note kr rha tha. Jb ghar pohanchy to meri chacha chachi un sy milee, me yeha apny chacha k pass rehta hu, khana khany k bad us ny mera mob cheak kr rae the or number cheak kr rea the k kisi larhki ka number to nei he, khas koe number to nei tha.

Rat ko sms aaya k rat ko tm ketny bejy soty he?meny keha k 1 bejy to us ny keha aaj 2 bejy sona to keha keyn k kam he, hemary ghar me 3 rooms he, ik me chacha hoty ke un ka ko ulaad nei he, dosry me me or 3rd khali hota he, mery chacha 11 bejy so jaty he keyoon k suba ko wo 5 bejy uthety he, us din b baten krty krty 11.30 tk wo so gae or uncle or mona or un ko family b 3rd kamiry me so gaeen, me apny kamiry me laptoop par apna kam kr reha tha, wo wo pani peny aae to mery kamiry ka darwaza khula tha or mery kamiry me aaty he mery laptop ko mery saminy fold kr dea me kam kr reha tha bech me he, meny kaha ye ye keya kr rae ho, wo hans kr chali gae, meny pher sy khola or passward dhala or open kea or, takriban 12.30 par sms aaya k sorry meri jan meny keha ye keya mazak tha, to kehty lagy mujhy tmko kuch dena he to meny keha do, to boli naraz to nei hogy to meny keha nei, to kehny lagi kichin me aao, me jesy he kichin me us me light off the mujhy shaak tha k mona weha he, me jesy he enter howa wo mujh sy chipak gae or mery lips sy lips touch kr dea or un ko chusiny lagi or mery dona hath pakarh k apny boobs par rakh dea meny us din sy pehty kesi k boobs ko touch tk nei kea tha, us din wo mery lips ko pageloon ke tarah suck k rae the, pehly to 5 sec mujhy semjh me nei aaya pher me b us ko kissing karny laga ko us k boobs ko debany us k muh sy aaaahhh aaaahhh ke awazeen aa rae the,or us ny ik hath sy mery muny ko b masal rae the, 20 mint tk hum esy he ik dosiry sy maza ly rae thy tb tk kamira khulny ke aawaz aae, hum dar gae or dor dor ho gae thorhi der bad dekha koe nei tha or wo jaldi jaldi jaldi sy apny kamiry me chali gae.or so gae.

Dosiry din hum 10 bejy uthy, nasheta krty huwy, wo both sharama rae the, meny me un k sath maree ghumany le geya, sham ko deer sy wapes aae both he thaky howy the, 10 bejy he sary so gae mona b so gae, raat ko jb me need me tha takireban 3.30 ka time hoga meny feel kea k kesi hath mery oper he, me thorha jag geya or dekha meri pent ke zip khuli howi he us me mona ka hath tha or wo muny ko sehla rae the, kamiry ka ziro balf jal reha tha is lea meny usy pehchan lea, mery muny me jan aa rae the, meny achank sy usy keha k keya rae ho to us ny meri lips me lips dy dea or suck karny lagi, meny heta k keha ye keya he kal jo b howa sahe nei howa to kahni lagi larhky ho kr daar rae ho meny keha daar nei reha to kehny lagi saminyy ik khobsort larki khakhi he or tm shrma rae ho or pher us ny mery muny ko hath me ly lea or us ko kiss krny lagy 2,3 mint to meny socha ye galat he lekin pher mujhy b maza aany laga me us k balloon me hath dal k us k moohh ko chood reha tha, 10 mint us ny muny ko sucking ke us size 8 inch tk ho gae or us k oper sy wo thhoook sy malish kr rae the, me b us k boob ko sehla reha tha or wo kehny lagi ya he nei he larhkeyoon k pass or b chezzen b hoti he, me semjh geya or us ko shalwaar me hath le geya or us ke rabaar the, me kesi larki ke pudi ko first time touch kr yeha tha, meny feel kea k 2 rough lips he jo gely boht gely the, meny us k opeer jesy he hath rakh k heeelaya to us k mu sy aaaaaahhh ooooo aaaaaahhhhhh yeeessss yeeeeesss meny b speed tez kr de us pudi both he geli ho gae the wo leti howi the or me us k oper tha. Mujhy b us ke aawaazoon ny dewana bena dea tha us k sath sath me us k boobs b sehla reha tha, mera ik hath us ke pudi me tha or ik hath boobs par tha, us k dono hath boobs par the ik mery hath k oper or dusira hath dosry boob k oper or un dono ko wo masil rae the, or sath sath me aaaaaaaaahhhhhhh aaaaaaaaaahhhhhhh oooooooooo oo ooooohhhh ke awazeen b nekal rae the, ghar waly to boht thaky howy thy is lea koe aaj jaginy ka nam he nei hy reha tha, or hum b poory din ke thekan ik dosiry sy nekal rae the,

Pher hum kharhy howy or us ny mere shart utar de or meny us ke kamees us ka black color ka bra tha, wo boht achi sexy lag rae the me to kabuy me he nei tha,, meny xxx ke films boht dekhe howi the likn experience us din ho reha tha, us k bad meny jaldi sy us k bra k huk kholy woooowwww us k boobs ko dekh kr me heraan ho geya, itny soft thy itny soft itny soft itny soft thy us me sy hath nekaliny ka dill he nei kr reha tha, meny us ko masila shero kr dea 10 mint k bad meny us ko bad par leta k us k rabar wali shalwaar dhery dhery kr k utaar de, me first time kisi larhki ko nanga dekh reha tha, mera muna itna hard ho geya tha k sanbhala he nei ja reha tha, us k bad me us k pudi k boht nazideek kea or us ko kiss karna start karna shero kr kea us ke awaz pory kamiry me gooonj rae the aaaaaaaaahhhhhhh oooooooo aaaaaaaaahhhhhh aaaaaaaaoooo yyyyyeeeeeeeessssssss teeeeezzzzzz teeeezzzzz aaaaaaahhhhhhhhh, meny apni zibaaan sy usy chod reha tha, thorhi der bad us ke pudi me sy halka sa pani nekal aayaa, pher us ny keha k moon jaldi karo mujh sy or reha nei jata.

Me jaldi sy uth khedha howa or pent b utha de ab hum dono belkul nangy the, meny ab apny kamiry ko lock kea itni deer sy khula tha, or us k oper aa geya ab hum 45 ke angle me thy or me apny muny ko us ke pudi k pass le geya or us k oper jan booch kr ragarhny lega, us sy reha nei geya or kehny lagi or mat tarhpaao meri pudi me dalo jaldi jaldi plz plz, meny pudi k mu par muny ko rakh kr ik halka sa jhatika dea jis su muny ka sar us ke pudi me ghus kya jis sy us ke cheeekh nekal aae, aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh aaaahhhhiiiiissstttaaaaa ssssssssssssyyyyyyyyy sssssshhheeeee , meny keha abhi tk to dala he nei ye to ragar reha hu, pher ik or jhatika dea or 5 inch tk ander ghusa dea wo cheeekhny lagi aaaaaaaahhhhhhh aaaaaaaaaaaaahhhhhhh rrrrrrruuuuuuuuuukkkk oooooooooooo buuuuuuuuuusssss oooorrrr nei plzzzzzzz oooorrrrrrr neeeeeeeeeeeiiiiiii daaaaarrrdddd dddddaaaaaaaarrrrd aaaaaaaaaaaaaahhhhhh, us ke pudi boht he tight the, me 2 mint tk ruk geya taky wo hosh me aae us k bad thorhi der bad us ny apny hips helaae jis sy me samjh gea k ab dal du pora, meny ik zoor ka jhatika dera mera muna pora 8 ka 8 inch ander chela geya us sy wo chelany lagi aaaaaaaaahhhhhhhhhh ooooooooooooo mmmaaaarrrrooooo ggyyyyyyyyyyyyy keya, me maaaaaaaaaar gaeeeeeeeeeeeeeeeee ryyyyyy, nekaaaaloooooooooooo idiat nekaloooooooo plzzzzzz me thorha dar pher ruk geya , us k bad thorha us ka dard kum howa us k bad wo b hips ko helany lagi or me ander baher karny laga aaahesta aahesta se, us ko b maza aany laga or wo b mera pora pora sth dy rae the, thorhi der meny apni speeed bharha de, us k sath sath wo apny booobs ko masal rae the,, us ke pory kamiry me aaawwaaazz gung rae the aaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh nnnnnnnnnnnoooooooooooo aaaaaaaaaahhhh yyyyyyeeeeeeeeeesssssss aaaaaaaahhhhhhhhhhaaaaaaaa oooooooooooo yyyyeeeeesssssssss yyyeeeeeeesss tttttteeeeeeeeeeeezzzzzzzzzzz teeeeeeeeeeezzzzzzzzzz oooooooooorrrrrrrrrrrrr ttttttttttttteeeeezzzzzzzzzzzzz mujhy boht he maza aa reha tha me b boht theeeeezzzzz tetttteeeeeeeeeeezzzzz chooood reha tha, me 25 mint kr esi tarha sy machine chalu rakhi or us beeccch me wo do bar jhhhaaarh chuki the, us k bad meny us ko dogi style me choda us k bad me jharhny wala tha us bad meny apna muna baher nekal dea jjisss wakat jharhny wala tha, or pora bed he kharaaaab kr dea, wo b behalooooon k taaarrrrhhhaaa mery bed me parhi the, 20 mint k bad wo uthe wash room me gae or yeha fresh ho kr aaae gae. Tb tk meny bed sheet change kr dea or me b fresh ho geya, wo aati he mery lips ko kisssing karny lagi or 20 meny tk kisssing ke or kapirhy pehan kr wo apny kamiry me chali gae or keh k gae I love u mooon me ye ahsan tmhara kabhi nei bhulooon gi, us k bad wo 4 din the hemary ghar, is bech hum ny 4 time sex kr chuky thy,

Meny story first time likhi he is lea maloom he is me boht galatiyaan hongi, so for that I apologetic about all these mistakes, if any girl wana b my friend or mujh sy achi frdship rakhna chaheti he, sex ka to nei keh reha keyoon k wo lakhki par depend karta he, then mail kr dy meri is ID par moon-cute1@hotmail.com, mob number openly net par nei dy sakita, mail me dy dunga, age me depand nei karta dill me pyaar hona chaheya, or ye meri kahani he is k mutaelaq kesi ko b commets deny ho to meri ID par dy. I m islambad. I m for u always. Take good care of ur self.

MooOOOoNn…………..

Regards………………..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

96 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

i am sidra khan. i am very hot girl. ap mujh se ksi bhi kisam ki bat kar sakte hn. sms par or call par. its my mobile no. 03340202910

Unknown said...

hi.. mera name uzhaim boy or friendship k ley mujh gf chahiye.. koi hai jo gf bane gey. this is my contact number.. 0312-8571850

Izhan Rajpoot said...

Join Our Sex Community For Having Some Real Sex Fantasy ..... We Will Try To Find Out Your Sex Partner In Your Area ..... Check Out The Contact Us Option In Our Page & If You Dont Wanna Like Our Faceook Page From Your Original Facebook Account Make A Fake One ;) I Hope You Guys & Girls Atleast Check Our Page Please Follow This Link '

https://www.facebook.com/pages/Karachi-Sex-Community/257924407704466?ref=hl

Anonymous said...


mujy kon chodna chata ha > mera mobile no nichy diyh gy link main ha,


http://girlsmobileno4u.blogspot.com/



Wacth free onlien Movies in Hd




http://smg4u.info/

Unknown said...

i want friendship with u I want real relation & real friendship
03217187269 my skype id: shahidstco

Unknown said...

Any Sweet & Cute Girl From Karachi. Wants Good Frindship Contact Me On This No. 03351233745 Only Girls Plz This Number Is Only For Girls.

Unknown said...

my name is shahid mehmood me live frm lhr my dick size over 7 inch 3 inch thick just girlz or aunties contacts kary friendship & phone sex 03217187269 mai apky har trehan k raaz ko mukamal raaz ki trhan rakun ga... aur apki koi b baat kbi kisi share nahe karun ga its my promise

Unknown said...

my name is Ahsan from Lahore :
Ager koi girl ya aunty mujh se apni felling share karna chahti hon....ya
Good Friendship.....Love and Romantic Chat.....Phone sex fun Masti.....Ya
Real sex Enjoye karna chahti hon to contact karein 0321-7187269 skype: shahidstco

Anonymous said...

NAME KAMRAN KHAN AGE 20YEAR HOT YOUNG BOY 4R0M PAKISTAN LUND (L0RA)SIZE 9NCH MOTA BIGHOT LUN MERI CHUDAI TIMING 25SE 35MNT TK HE . MEN BACHPN SE HI LARKIYUN KE STA SEX KARTA AYA HUN AUR SEX BRE SHOK SE KARTA HUN SEX MEN LIPS (HONT) DODU (BOOBS) GAND(DICK)CHUT(PUSSY) BRE SHOK SE CHATTA CHONSTA HUN AGR KOI BI GIRL XXXMOVIES,XXIMAGES,XXXCLIPSYA WO HOT SEXY STORIES PARTI HEN TO WO FULL HOT MST HO JATI HEN JESE KE WO CHAHTI HEN KOI ASA JWAN MARD HO JO HMARI AAG BHUJAE JESE KE HMARI HONTGANDBOOBS CHUT CHATE AUR CHONSE BOG MOTA LUND DE KE AAG BHUJAE THANDA KARE YA WO ASI GIRL JO APNE SHOHER COUSION YA FRND SE SEX MEN IMPRACE NAI USE WO SAI MZA NAI DE RAHA HO SEX MEN YA WO LARKI SE PHLE FARK HOJATA HEN LARKI WSI KI WSI RH JATI HEN ASI TRP AUR AAG WALI FULL SEX HOT GIRL CONTCT KAREN ANY AGE WALISIRF REAL GIRLS AUR REAL SEX KE LYE CONTCT KAREN CALL PHON TEXT SKYPE WALI CONTCT NA KAREN PLZ WO APNA WKT BARBAD NA KAREN ONLY REAL SEX KE LYE CONTCT KAREN GIRLS JO SEX KA SAI ENJOY AUR APNI GAND BOOBS CHUT MRE LUND SE FARWANA YA CHATWANA CHOSWANA CHAHTI HON WO GRLS CONTCT KAREN 03343201705 Kamran Choot CHatne Wala . MY SKYPE ID " KAMRAN.KHAN5239

Unknown said...

hi its romeo from karachi!

you can trust me.
any girl or anty want to share her feeling
ya phir dosti karna chahti ho
or privacy in friendshp then dial

R for Roemo
03156805338

Soul Eater said...

My name is Hamza....Any Sweet & Cute Girl From Rahim Yar Khan or near...... Wants Good Frindship Contact Me On This No. 03073280003 Only Girls Plz This Number Is Only For Girls

RAJ KUMAR said...

i am single,boy Raj Kumar, from india,punjab…..any school,colledge girl,Dating girl like friendship love sex 100% secracy, full satisfation in punjab with me. sirf girl he mujhe call,sms kare.( mobile time 9pm to 8am) mobile: +91 9041367967… online whatsap,vibor,skype,line,hike,wechat…….Email: raj67967@gmail.com……….

Friendship Love Sex

Sex Relationship

Dating Masti Full Sex

Tour Enjoyment

Sex Tour Friendship

Real Friendship

Enjoy full Sunday with me……….i am wait you

Reply ↓

Unknown said...

This Is My Contact Number.... 0306-2947085
For Only Sweet & Cute Girls Of Karachi .... I M A Boy & I Like To Friendship With Girls Only So Please Sweet Cute Girls Do Contact Me If You Want A Good Relationship Do Not Text Me.... Its Much Better To Call Me Directly I M 23 Years Old Boy My Name In Armaan... Thank You.

Unknown said...

My name is Waqas
or m Faisalabad se hn
03137199758
agr koi larki muj se dosti karna chti ha mere cell number ha

Unknown said...

hye i m shahid koi female married unmarried friendship phone sex hot chat karna chahti ho to contact kary 0321-4842015

Unknown said...

hot girls cntct me wo girls cntct karen jo apni hot felling share karna chati ho apni phudi ma mara lun fel karna chati ho cal sex our syp par apni body ko share karna chati ho real ma sex kar k apni phudi ma sy pani naklwna chati ho our apni phudi ma lun dwna chati ho to cntct me 03038711203 boys cntct kar k maa na chudwna email id ( silent3idots@gmail.com ) skyp id ( silent_6idots )

(note )
boyz cal kar k maa na 14wna ma yahn he likh raha hn k ma boy hn )

Unknown said...

Hi its Aaraiz Ali From Karachi. Any Sweet & cute girl from Karachi. Interested in dating..... Call me 03052642209 & 03112438261.

Sexy Story said...

Hello special lahore or pora Punjab ma say koi larki yaa aunty fully raazdari ka sath sex krna chahti hai contact kray. 0300-6987563

Azhar kamran said...

any aunty or girl wants true frndship with me so contact me right now 03346847677 03084100716 mera promise han apka number leakout nahi ho ga

Unknown said...

Any Sincere Girl,Anti want Friendship, call sex, real sex frm BWP join me 03409434838.my name is Ayyan.

Unknown said...

hot girl , sexy chat on cal or live sex razdari k sath
contact 0333-4075142

Sexy Story said...

Hello My Dear New & fresh
urdu sexy story Pakistani sexy story.....More
Story Vast My New . link
Www.sexyurdustorypk.blogspot.com

Sweet Boy said...

Hi Any Sweet Girl From Karachi Wants Friendship.... Looking For A Nice Guy Contact Me 0311-2438261.

Izhan Rajpoot said...

Hi Any Sweet Girl From Karachi Wants Friendship.... Looking For A Nice Guy Contact Me 0311-2438261

Atif said...

Hi, I am Atif From Lahore. ager Lahore ki Koi Larki,Aunti,divorce female,ya Babi real sex relation Bana chahti ho to Muja contact karan. Parashani, gabrana or sharam ki koi bat nahi ha. App ka relation ki 100 percent granty data hoon secret ho ga. Mokamal yakeen ka sath call karan. Just wo females call karan jo real longtime relation chahti ho. Time pass larkia call mat karan. I am well experience in sucking and fucking. Is ka Ilawa koi larki massage karwana chaha wo b karwa sakti han my number is 03114812329.

Goodboy said...

I m Javed from Lahore. Married or un married hot female who want to make relations with 100% secrecy for great satisfaction can contact me @ 03086715159

Unknown said...

0315_3854950_find hot tru female frind

aumir friend said...

aumir friend 923032494382 i am singl age25 any serious singl all girls . devorcd. lady. woen. techer. enager. doctor. narus. collge . univrsty all nise girls i am friendshp and marrge me please call and sms snt me 1 wathapp and imo id on g
please time pas lood girls no contc meg

aumir friend said...

aumir friend 923032494382 i am singl age25 any serious singl all girls . devorcd. lady. woen. techer. enager. doctor. narus. collge . univrsty all nise girls i am friendshp and marrge me please call and sms snt me 1 wathapp and imo id on g
please time pas lood girls no contc meg

Unknown said...

Hello Dear Agar koi Lahore ya Pura Punjab ki Larki
ya Aunty Fully Razdari ka sath Sex krna ya sex Relation
rakhna Chahti hai or wo bi 8 incha Lamba or 4 incha Mota
Lun ka sath Tu Rubbta kray Maza ka Badshah Code ka sath .+923006987563




Hello Dear Agar koi Lahore ya Pura Punjab ki Larki
ya Aunty Fully Razdari ka sath Sex krna ya sex Relation
rakhna Chahti hai or wo bi 8 incha Lamba or 4 incha Mota
Lun ka sath Tu Rubbta kray Maza ka Badshah Code ka sath .+923006987563



Hello Dear Agar koi Lahore ya Pura Punjab ki Larki
ya Aunty Fully Razdari ka sath Sex krna ya sex Relation
rakhna Chahti hai or wo bi 8 incha Lamba or 4 incha Mota
Lun ka sath Tu Rubbta kray Maza ka Badshah Code ka sath .+923006987563


Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

hi
sajad hussain age35
any married female from dera ismal khan (D.I.KHAN)interested
in fun add me on
skype id khan.muhammad7390
yahoo id sajjadh070@yahoo.com
I M O 03363300089
thanks

Anonymous said...

May Peshawar Pakistan se ho aur mera age 23 hy. Agar nowshera ya Peshawar se koi larki, bhabi ya aunty sex krna chahti hy razdari k sath ya sirf friendship krna chahti hy to wo contact kry. Mujhy zyada tar nowshera aur Peshawar k village wali auratain buhat pasand hy. Aik seceret girlfriend ki zarorat hy jo b interested hy to wo mujhy mail kry ya sms kry. Im a student. Ider reply nhi kr sakta ho. colouredboy62@gmail.com (03168867238) razdari k 100% guarantee hy.

Anonymous said...

May Peshawar Pakistan se ho aur mera age 23 hy. Agar nowshera ya Peshawar se koi larki, bhabi ya aunty sex krna chahti hy razdari k sath ya sirf friendship krna chahti hy to wo contact kry. Mujhy zyada tar nowshera aur Peshawar k village wali auratain buhat pasand hy. Aik seceret girlfriend ki zarorat hy jo b interested hy to wo mujhy mail kry ya sms kry. Im a student. Ider reply nhi kr sakta ho. colouredboy62@gmail.com (03168867238) razdari k 100% guarantee hy.

Unknown said...

Assalam o Allikum & Ya Ali Madad. My name is Haider Rizvi. I have no parents and have no any real sister. I'm quite alone. I want any age of educated girl who become my real friendly sister for secret love & romance relation. Time pass and greedy girls don't contact me. Only respected & serious girls contact me with trust & confidence. Boys don't disturb me. ONLY CALL ME NO MSG PLZ +923009776969. I'm waiting a true sister for that secret romantic relationship.

Bilal said...

kise larki ne friendship aur sex krna ho call me 03126931233 my name is bilal

roomi said...
This comment has been removed by the author.
roomi said...
This comment has been removed by the author.
Sahilch said...

03006908841

Ali sameer khan said...

Hey … My name is Ali…Im looking AUNTY OR GIRL for REAL Dating or sincere friendship. My Number 0315-5277881 ISLAMABAD PINDI only PLEASE..I m handsome and cute Age 27

Ali sameer khan said...

Hey … My name is Ali…Im looking AUNTY OR GIRL for REAL Dating or sincere friendship. My Number 0315-5277881 ISLAMABAD PINDI only PLEASE..I m handsome and cute Age 27

Ali sameer khan said...

Hey … My name is Ali…Im looking AUNTY OR GIRL for REAL Dating or sincere friendship. My Number 0315-5277881 ISLAMABAD PINDI only PLEASE..I m handsome and cute Age 27

Unknown said...

Girls or Aunties video sex or real sex k liye rabta krain.. whatsapp,imo number 03349610976
My name is soban..

Basit said...

Hello i am basit here, if any girl want real sincere friendship than contact my mobile number 03043633206 sms me and call me girls and mature ladies , i am open minded boy, i like sincere and loving relationship . if you are interested in friendship relation than contact with me , girls and mature girls contact with me. Thanks

Unknown said...

hy i m rehan khan from peshawar koe girls online job karna chahte ho i mean net sy rope kamana chahte ho to muje abe sms karin min help karonga 03009014305

Unknown said...

hy i m rehan khan from peshawar koe girls online job karna chahte ho i mean net sy rope kamana chahte ho to muje abe sms karin min help karonga 03009014305

Unknown said...

hi I m Haris Mughal from rawalpindi koi girl ya aunty ya housewife sex ya sex chat krna chahti ho ya only relationship rakhna chahti ho to contact kry 03330677751
only girl contact kry ma larka hu larki nai

Unknown said...

Hello i am Arman khan here, LUN size is 7inch Lamba 3inch mota Only Lahore Girls.... if any girl want real sincere friendship than contact my mobile number 0331 4725387 sms me and call me girls and mature ladies , i am open minded boy, i like sincere and loving relationship . if you are interested in friendship relation than contact with me , girls and mature girls contact with me. Thanks

azhar naseem said...

Mera name azhar hai agar koi larki ya anti jo karachi ya rahim yar khan sy taluq ho mjsy is number sy py contact kar sakti hai secrate rahy ga ye relagion .03337457079

Unknown said...

Nisar here 03135484964 Rawalpindi

Bilal said...

kise larki ne friendship aur sex krna ho call me 03126931233 my name is bilal

danielrobinson said...

Vimax k istemal se mardaana taaqat brhay. Order krwane k liye Daraz Pakistan visit kren.

ALI said...

mjy b koi hot girl phudi de gi kia 03004064136

roomi said...
This comment has been removed by the author.
Saqib said...

I am saqib any girls aunty scret relationship rhakna chy my cell n 03054170159 my what n 03136552511

Bilal said...

kisi larki ne sex dosti krni ha to call me 03126931233

Ali 03062889817 said...

Hi m kamran karachi se
Mujhe ek serious friend ki talash hai
Koi bhi age ki larki ya shadi shuda orat kisi bhi age ki or karachi ki hon sirf woi mujhse contact kare 03062889817

johnwilsonu said...

Hammer Of Thor ko istemal kren aur mardana kamzori ka elaaj kren. Order krwane k liye Daraz Pakistan visit kren.

danielrobinson said...

Progentra k istemal se apni mardana kamzori ka elaaj kren. Order krwane k liye Daraz Pakistan visit kren.

Sahilch said...

03006908841

roomi said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Karachi ki koi bi larki ya anti Jo sex ki shuqeen ho aor razdari bi chahti ho tu is no pe 03111475011 call sms ya whatsup kare

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Mega Tele Brands said...

Slim or Smart rehne k liye aj hi Eco Slim Capsule in Lahore ka Istimal karay.

Unknown said...


آمر از بیک ،صرف پنجاب سے کوئی اچھی اور نایس فی میل جو فن،مزا،مستی، انجواے کرنا چاہتی ہوتو وہ رابطہ کرے پلیز وہی جو سیریس ہو وقت ضائع کرنے والی فیک لوگ پلیز تنگ نہ کریں ۔شکریہ
My whatsapp
 +13214303605

Anonymous said...

i like auntys only auntys from khi bhrosy itbar ky 7 razdari sy only auntys my watssup contact no 03332092538 03332092538

Saqib said...

Hi I'm saqib any girl aunty sex relationship me my duck size 8 hy my phone number 03054170159

ReplyDelete

umair friend said...

Aumir friend +923032494382 i am
Singl boy age 25 all nice girls friendshp cont me

Umair friend said...

Umair friend
+923032494382 i am singl boy any nice single girls. Devorcd girls. Doctr. Nrus. Teachr. Hostis. Mdicl collge studnt girls. Madam. Anty .hoswif .collge. Univrsty girls serious intrsted girls i am friendshp contc me.

Zohaib said...

Hi.Any girl from Lahore wants friendship contact me at 0337-1407742.i am Zohaib

Umair friend said...

Umair friend
+923032494382 i am single boy age 25 any nice single sexy girls i am friendshp contc me. Devorcd girls. Doctr. Nrus. Hostis

Basit said...

Hello i am basit here, i want girlfriend, i any girl interested in friendship than sms and call on my phone number 🤳🏻 03043633206 🤳🏻
I want sincere relationship with nice and decent girl . Contact with me, if you want loving, romantic boyfriend. Listen! fake person, and boys don't contact with me, only female contact with me, thanks.

Unknown said...

Call me 03059224639

Shahzaib said...

Salam I'm dr Hyder age 28 height 6.1 ft from islamabad ..I'm new here .need a sincere and hot girl or women for deep romantic and secret relation with full honesty ..I'm really passionate about sex and satisfaction 💋😘 .and like to do in real and fantasy .wo larkI jo sex ko deeply feel karna chahti ho call kar sakti hain I'm available at night agar don't worry about secrecy bharosa ho to whats app per contact kare 03332623539

Shahzaib said...

Salam I'm dr Hyder age 28 height 6.1 ft from islamabad ..I'm new here .need a sincere and hot girl or women for deep romantic and secret relation with full honesty ..I'm really passionate about sex and satisfaction 💋😘 .and like to do in real and fantasy .wo larkI jo sex ko deeply feel karna chahti ho call kar sakti hain I'm available at night agar don't worry about secrecy bharosa ho to whats app per contact kare 03332623539

Unknown said...

Jo housewife apne husband sy satisfied ni hn wo mery sath rabta kareen M on ko full maza dn gaa or Har baat ko raaz M rakhon gaa contect no. 03046455293

Unknown said...

Hy i am faisal from islamabad i am real so muja just real aunty housewife contact karan jin k husbnd out of country han ya time nahi data ya sex ma weak han or wo piyasi han muja contact karan full razdaari k sat ap ko satisfy karun ga ap khud kaho gi k mara jasia lun or mara jasa mard pahla kabhi nahi mila 8 inch lun size hai timing b achi hai or jo ladies apni body ki massage karwana chati hai razdari k sat wo b contact karan ya jo aurtan husbnd k money cou t kam hona ki waja sa maa nahi ban saki olaad nahi ho rahi wo b contact karan sab raazdari k sat ho ga or ap yaad rakho gi koi mard mila hai sirf real ladies contact karan fake numbr sa boy masg na karna or na hi koi chaska wala banda rabta kare 03135500689

Kam kam said...

Hello cal me 03117867974 any time

093 said...

Ager koi girl ya aunty ya housewife mujh se apni felling share karna chahti hai.ya
Good Friendship Love and Romantic Chat Phone sex Ya
Real sex karna chahti hai to contact kar sakti 03499305654 jo barosa kr saky wo rabta krain

Ch. Ibrar said...

Ali from islamabad koi girl 30 sal sy km ho rapta kry 8 inch 03114208143

Basit said...

Hello i am basit here, i want loving girlfriend, its my what's app number you can call and sms on my what's app, the number is
❤03049948681 ❤ am decent loving caring boy, you can contact with me any time, and without any hesitation, you can trust on myself, am decent educated loving boy. Am waiting for your sincerely reply.thanks❤❤❤❤💋💓❤💋💋💓💋اگر آپ میرے ساتھ اچھی دوستی رکھنا چاہتی ہیں اور آپ میرے ساتھ ریلیشن بنانا چاہتی ہیں تو آپ میرے ساتھ مکمل رازداری کے ساتھ رابطہ کر سکتی ہیں

یہ میرا واٹس ایپ کا نمبر ہے آپ جب چاہیں مجھے ایس ایم ایس کال کر سکتی ہیں ۔
This is my what's app number, 🪀

03049948681

Only girls contact with me. Thanks

Arman Hanif said...

جو لڑکی یا آنٹی موبائل فون پر اپنے جذبات ٹھنڈا کرنا چاہتی ہے اور سیکس چیٹ ویڈیو کال کرنا چاہتی ہے تو جلدی سے اس نمبر پر بات کرے مکمل رازداری ہو گی ۔۔۔ 03106911966 ٹائم ویسٹ کرنے والے دور رہیں ۔۔۔۔۔۔ زاہد

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

السلام علیکم ہم سب کا یہاں آنے کا مقصد ایک ہی ہوتا ہے اور وہ ہے تنہائی اور سلگتے ہوئے جذبات جنکو سکون بخشنے کے لیے ایک ایسے مخلص ساتھی کی ضرورت پڑتی ہے جو آپ کی جسمانی اُمنگوں کو بھرپور طریقے سے پورا کرے
جو آپ کی راتوں کو حسین اور رنگین بنا دے اور آپ کی تڑپتی ہوئی خواہشات کو اپنے پیار کے سمندر سے پورا کر ے اگر کوئی لڑکی یا عورت ایسی تنہائی کا شکار ہو تو رابطہ کر سکتی ہیں اگر رشتہ مخلصی کا ہو اور تمام امنگیں پوری ہو رہی ہوں تو ایک مخلص عورت ہی کافی ہے تو بنا ڈر ے پر اعتماد طریقے سے رابطہ کریں آپ کو مایوس نہیں کیا جائے گا ایک بات وقت صرف رات میں ہوتا ہے اور کال کرنے والی کو جواب دیا جائے گا شکریہ 03187955007

Umroo said...

Hello Everyone
Am from Gujranwala



Any girl lady from Gujranwala Division contact please for secret relationship love and care always


As a good friend always love and care too much


Only real girls And Aunties can contact please
اپکا اعتماد کبھی نہیں ٹوٹے گا





بہت شکریہ
Number: 03004434282
Whatsapp waiting





I like Educated girls

Rana rajpot said...

00966577674539Ager koi girl ya aunty ya housewife mujh se apni felling share karna chahti hai.ya
Good Friendship Love and Romantic Chat Phone sex Ya
Real sex karna chahti hai to contact kar sakti jo barosa kr saky wo rabta

Vicky said...

Hi i am any girl and aunty in lahore and kasur area for a secret relationship... contact me 03051233824

Basit said...

Hello i am basit here, i want real sincere girlfriend,am mature and real person, agar ap interested ho to muja as number pa sms kare , my what's app number🩷
0340 556 99 85
🌹listen" muja open mind aor sincere girlfriend chahaiya jo friendship kare, timepas ni, ok, thanks, i want real and sincere girl

Mian Adee said...

Agr kio girl ya aunty ya house wife sexx krna chahy cl pr real mai ya sms pr krna chahy.ya lifetime friendship krna chahti to barosy k sath rabta kr skti full enjoy krwaio ga
Jis time mrzi ho.rbta kr skti ar boy plz ap is sy dor rahin 03004343572
Jo mukml razdari k sath kr sakin barosy k sath rabta krian

SOCIAL ACTIVIST said...

وہ مرد اور خواتین جو حیا اور عزت کے ساتھ گھر بیٹھ کر ماہانہ 30 سے 50 ہزار کمانا چاہتے ہیں رابطہ کریں میں مدد کرونگا ۔ وٹس اپ نمبر 03019738356

093 said...

House wife girl ya aunty jo apni feeling sher krna chahti ho secrt mai
Call sexx ya real sexx krna chahti ho wo barosy k sath rabta kr skti
Sms pr sexx chat k liye pehly cl pr cnfrm krwana zarori he mukml.razdari k sath enjoy krwaio ga . 03499305654
All time cl sms kr skti

RSM Multilink LLP said...

Buy Femalefil 10mg
Buy Female Generic Cialis
Buy Female Tadalafil 10mg

SOCIAL ACTIVIST said...

جو لڑکیاں , لڑکے اور خواتین گھر بیٹے مہینے کی حق حلال 40 سے 50 ہزار روپے انلائن کمانا چاہتی ہے وہ بھی عزت کے ساتھ تو انشاءاللہ میں اس کی ہیلپ کرونگا ۔ سب طریقہ کار میں بتاونگا باقی وہ محنت خود کرے گی ۔ رابطہ نمبر وٹس اپ یا مسج کریں ۔ 03019738356

Basit said...

Hello i am basit here, i want girlfriend, muja asi girl pasand h jo sincere ho ka relationship rakhe, no timepas, only real girl jo loving ho sincere ho, or mature ho, am also decent and mature boy, if any girl interested in sincere relationship with me , than welcome ❤️
Contact my whats app number 💖

03405569985

SOCIAL ACTIVIST said...

جو لڑکیاں اور بڑی عمر کی خواتین پٹھان کے ساتھ فون پر اور حقیقت میں زندگی کی خوبصورت لمحات گزارنا چاہتی ہے وہ لازمی وٹس اپ یا مسج کریں ۔ ہم سیدھے سادھے پہاڑوں کے لوگ ہیں استعمال مت کریں بلکہ خوبصورت وقت گزاریں اپکے اور ہمارے لمحات یادگار بن جائینگے ۔ رابطہ 03019738356

Post a Comment

 
Powered by Blogger