Saturday, November 6, 2010

Barish Ki Hasen Raat Urdu Story

<input type="hidden" name="IL_RELATED_TAGS" value="1"/>
Ak din ke baat ma or mari mummy bahr gaya tha ghumna ka liya Dalhousie ma human house purchase kiya hai ghar ma hum dono he tha papa tho out of state tha ak din ke baat mummy bazaar sa kuch sman lana gaya tha Dalhousie ma wheather thanda hail akin mummy na sirf white rang ka suite pahna tha din ma to musam tu saff tha dhoo nikli hue thi is liya mummy na white rang ka suite paha ro upper sa sweate or padhal he bazzar chal padi mana mummy sa bola car lajo mummy boli thodi saar ho jaygi mana kaha theak hai mummy bazzar chali gayi 1hrs ka baad musam kahrab hona laga thedering hona lagi mana jaldi saa mobile ko off kiya kyo ke mobile ka liya bhot kahtra hai mana landline sa mummy ak mobile per phone kiya mmummy boli ma ghar a rehi hoi tabhi bhoot rain sohhor ho gayei hamra aspas koi ghar bhi nahi hai hamra ghar ak forest ma hai mummy ghar pocchi poori tarh sa gali thi thand lag rahi thi mana jaldi sa sman pakda or mummy ko towel la ker diya mana mummy towel sa apna sar pochna lagi jab mummy na apni sweater ko uttar mummy ke bra saf dekh rahi thi white suite hona karna mummy ka suite mummy sa chikpa hua tha muja sa rha nahi gaya ma mummy ke tarf bada or mummy ke back ka upper hath pahrna laga mummy mari tarf mudi boli kya hua mana kaha aap bhoot sexy lagi rahi hai mummy boli accha mummy boli chal dafa ho ja bathroom ma or geyser ko on ker muja shower lana hai mana geyser ko on kiya or apna room ma chala aya mummy apna karma ma gaye apna kapda ko bed ma rakha or apna towl la ker under bathroom ma chala gaye or door ko close kiya mana apna room or mummy ka room ka curtain ko lagya or chair ma bath ker rain ka maja lana laga mummy sho
Mummy 30min ka baad bahr aye ma mummy ka kamr ma rain ka maja la raha tha mummy boli kya ker raha hoi mana kaha rain ka maja la raha hoi mummy jo ma sman la ker aye hoi us refrigerator ma sman rakh da mana sman rakha mummy abhi towel ma mirror ka smana apna hair ko ba rahi thi ma mummy ka pass gaya or mummy ka shoulder ka upper hath rakha mummy boli kya chaiya jab mummy na asa kaha tu ma mummy ke tarf jhuka or neck ka upper kiss kiya
kahani
Mummy ka towel ko mana neck sa hathya or kiss kerna laga mummy na apna hath mara sar par rekha boli bhoot masti chadi hai ma bola aap ka badn jo dekh liya mana mummy ko uthyna ko kaha mummy mara samna face kerka stand ho gayi mana towel ka upper mummy ka nipple ko dabhya mummy boli yaha sab raat ko kerna mana mummy ka lips per kiss kiya mummy ko bola lipstick laga lena raat ko mummy boli theak hai ma apna room ma chala gaya or video game kahlna lag pada rat ho gaye hum loga na dinner kiya mana mummy ka room ma quilt rakhi or rain ka maja lena laga rain lagthar ho rahi thi sath ma thendering ho rahi thi mummy towel ma room ma aye mana room ke light ko off kiya or curtain ko peecha kiya or mummy na lips stick lagya or mummy ko mana kadha kiya or mummy ka towel ko thoda sa sidekiya or neck ka upper kiss kerna laga mummy na apna towel ko khol diya ma mummy mara samna nangi thi sirf mummy na pink colour ke panty pahni thi ma mummy ko kiss ker raha tha sath ma mummy ka nipple ko dabna laga mana mummy ko bed ma latha diya mummy ke pink panty ka under mana apni ungli dali or sath mummy ka lips per kiss kerna laga baad ma mana mummy ke panty ko uttar diya or mummy na apni choot ka sara bal ko saaf ker diya tha ma mummy ke swet choot ko dekhna laga phir mana mummy ke sweet choot ko acchi tarha chatna laga mana 30min tak mummy ke choot ko acchi tarh chata phir mana mummy ke nipple ko dabna laga or mara lund jo9 inch ka motta sariya ho gaya tha mummy ke choot ma jana ka liya bachan tha mana mummy ke choot ko acchi tarh sa hilya apna ak ungli ko under kiya or thoda sa khola apni jeeb ko under dalna laga mummy boli jaldi karo mara sa saha nahi jara raha hai mana apna lund ko thoda sat thook lagya or thoda sa lund ko hilya or phir apna lund ko mummy ke choot ma dalna laga ak joor ka jathka mara or mara lund mummy ke choot ma jana laga phir ma thoda tajee sa apna lund ko mummy ke choot ma dalna laga mummy boli sandeep thoda dheera karo mari teri mummy ho koi rndi nahi ho phir ma thoda dheera ho gyaya or mummy mara lund ke marr ko sahna lagi thodi se awwaznikal na lagi ahahahahahahaahahahahahahaha kerna lagai ma apna kam ma mast tha jab mara kam hona laga tu mana apna sperm mummy ke choot ma dal diya or mummy shant pad gayi . or ma mummy kea k tarf late gaya 10 min baad ma toilet ka la uthya or mana mummy ko bhi tolet jana ko kaha mummy toilet ker ka aye mana apna lund ko kada kiya or mummy ko us ka upper bathna ko kaha mummy dheera dheera mara lund ka upper bathna lagi pahla tu mana apni kamar ko hilya achhi tarh jis mara lund mummy ke choot ma chala gaya or mummy ko apni tarf bend ker ka apne kamr ko hilna laga or joor joor sa jathka mara laga mummy ko apni tarf bend ker ka mummy ka nipple ko choosna laga subha 3 baja tak mana mummy ko acchi tarh choda mummy pori tarh nanhi thi or mara sath liptee hue thi mana mummy ke akak body ko acchi tarh masla or kiss kiya . phir hum laog so gaya .
Agar koi ladi mara sath sex kervna ka interst rakhti hai tu muja contact kera mara email id sandeep_sharma_2001@yahoo.co.in. ma wait keronga yaha offer sabhi aurat or girl ka liya her koi ladki yaha woman mara sath contect ker sakti hai ma promise kertha oi age koi ladki yaha lady contect kertha hai tu un ka pyass ko poora shant keronga jasa ma apni mummy or baki family ke lady ke hai. Click Below Links
<input type="hidden" name="IL_RELATED_TAGS" value="1"/>

48 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Urdu Sexy Stories,Gandi Kahaniya,Desi Kahani,Urdu Kahani,Hindi Kahani
http://toponestory.blogspot.com/

Unknown said...

Urdu Sexy Stories,Gandi Kahaniya,Desi Kahani,Urdu Kahani,Hindi Kahani http://urdugandistorie.blogspot.com/

Unknown said...

Sad Sms And Pakistani Chats Room http://pakistanichattroom.blogspot.com/

roomi said...

hy my name is ALI mjy ak suchi or pyari c dost ki zrort hy lovely friendship k liye i m a handsome and beautiful boy mujy net py f.s krny ka ni pata tha mujy mery dost ny bataya is k about
note:net py add dainy wala her lerka khrab ni hota so trust plz
i m from sahiwal or mjy sahiwal ki hi friend chaheyea
my no is 0345 4410865

Sunny Hot boy said...

phone sex or what'sapp sex i am sunny any female jo phone per sex karna chati ho contact karay 03344655700 apka number kisi ko nahi doga na hi kisi ko bataho ga ap full trust kar sakti hai

Sunny Hot boy said...

koey larki ager phone per sex karna chati hoto 24 gantay number hazir hai
0334- 4655700 name sunny likh kar bejna samja jaho ga plz only anty or girls
please wo msg mat kary jin ko kuch nahi ata
secrt rahy ga apka raz 100% trust kar sakti hai.

Sweet Boy said...

Hi Any Sweet Girl From Karachi Wants Friendship.... Looking For A Nice Guy Contact Me 0311-2438261.

Unknown said...

Hi Jo b larke muj sy friendship karna chahte hey real m to m aos k leye free vibsite bnaonga aor aos par har mah WO 10 sy 15000 kama b skege sab koch free m donga magar sirf girls OK 03009014305

KinZa Love said...

chat rooms

Girls Numbers

Girls Sexy Videos

Girls sexy stories

Urdu Sexy stories

Girls Pictures

Girls Mobile Numbers

Poetry Pictures

Sexy Stories

Urdu Chudai khania

Sex video(4855)

Teen Sex(785)

Boobs Sex(852)

Anal Sex(754)

Unknown said...

rawalpindi

KinZa Love said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

i like it

Unknown said...

0315_3854950 tru and hit female frindship

Anonymous said...

mra name usman ajmal ha ma lahore sy hun JO LARKIA MRA LUN CHOOS KR MRY LUN KA APNI PEE SAKTI HA SIRF WO CONTACT KRY SERIOUS LARKIA JO MRA LUN CHOOS KR MERA PANI PEE SAKY OR APNI PHUDI CHATWA KR PANA PANI PEENY DY LAHORE SY SEXY GIRLS CONTACT KRY +923206759965

Anonymous said...

mra name usman ajmal ha ma lahore sy hun JO LARKIA MRA LUN CHOOS KR MRY LUN KA APNI PEE SAKTI HA SIRF WO CONTACT KRY SERIOUS LARKIA JO MRA LUN CHOOS KR MERA PANI PEE SAKY OR APNI PHUDI CHATWA KR PANA PANI PEENY DY LAHORE SY SEXY GIRLS CONTACT KRY +923206759965

Anonymous said...

Age 22 year. Peshawar aur nowshera se koi b larki ya aunty 35,40 sal age tak seceret sex krna chahti hy ya phone sex krna chahti to contact kry. 100% seceret. colouredboy62@gmail

Anonymous said...

Age 22 year. Peshawar aur nowshera se koi b larki ya aunty 35,40 sal age tak seceret sex krna chahti hy ya phone sex krna chahti to contact kry. 100% seceret. colouredboy62@gmail

mandy said...

im 27 male karachi any lady want sex and more pleasure so contact me 100% secure and pvt. 0333-3134799 but only ladies age doen't matter

mandy said...

im 27 male karachi any lady want sex and more pleasure so contact me 100% secure and pvt. 0333-3134799 but only ladies age doen't matter

Unknown said...

all type tips brest in reze sex tolips 0315 3854950

Unknown said...

Lun size is 9inch lamba 3inch mota ha koi b larki secret relation rakhna chahati ho tou
and nice member contact karein….
my whatsup # 00966598118626

Anonymous said...

May Peshawar Pakistan se ho aur mera age 23 hy. Agar nowshera ya Peshawar se koi larki, bhabi ya aunty sex krna chahti hy razdari k sath ya sirf friendship krna chahti hy to wo contact kry. Mujhy zyada tar nowshera aur Peshawar k village wali auratain buhat pasand hy. Aik seceret girlfriend ki zarorat hy jo b interested hy to wo mujhy mail kry ya sms kry. Im a student. Ider reply nhi kr sakta ho. colouredboy62@gmail.com (03168867238)

Anonymous said...

May Peshawar Pakistan se ho aur mera age 23 hy. Agar nowshera ya Peshawar se koi larki, bhabi ya aunty sex krna chahti hy razdari k sath ya sirf friendship krna chahti hy to wo contact kry. Mujhy zyada tar nowshera aur Peshawar k village wali auratain buhat pasand hy. Aik seceret girlfriend ki zarorat hy jo b interested hy to wo mujhy mail kry ya sms kry. Im a student. Ider reply nhi kr sakta ho. colouredboy62@gmail.com (03168867238)

sheikh asim said...

0321-9697500 03336501965 from gujranwala

sheikh asim said...

0321-9697500 03336501965 from gujranwala

Unknown said...

Only woman real sex kay leya in islamabad and rawalpindi
Contact. ......03474727675

Unknown said...

Only woman real sex kay leya in islamabad and rawalpindi
Contact. ......03474727675

Bilal said...

kise larki ne friendship aur sex krna ho call me 03126931233 my name is bilal

Azhar kamran said...
This comment has been removed by the author.
Bilal said...

kise larki ne friendship aur sex krna ho call me 03126931233 my name is bilal

Unknown said...

Hi i m fahad agr kisi larki ko dosti karni hai to cal me 03244707386

Bilal said...

my name is bilal kise larki ne sex aur friendship krni ho cntct me 03126931233

Basit said...

Hello i am basit here, if any girl want real sincere friendship than contact my mobile number 03043633206 sms me and call me girls and mature ladies , i am open minded boy, i like sincere and loving relationship . if you are interested in friendship relation than contact with me , girls and mature girls contact with me. Thanks

Unknown said...

Hello i am Arman khan here, LUN size is 7inch Lamba 3inch mota Only Lahore Girls.... if any girl want real sincere friendship than contact my mobile number 0331 4725387 sms me and call me girls and mature ladies , i am open minded boy, i like sincere and loving relationship . if you are interested in friendship relation than contact with me , girls and mature girls contact with me. Thanks

Unknown said...

Any girl anti Bhabi wants secret relationship with full enjoyment then contact me at this number 03164357513

Unknown said...

MULTIPLE ORGASM enjoyment for hot girls and housewives, six time orgasm during one session with amazing style. Call, sms, whtsapp 00923034963213(SAHIR)

Anonymous said...

Hii girls.. It's doctor Hyder.age is 26.. Looking for sincere hot relation with any sweet descent sexy hot girl who have dare to phone sex ..relation lifetime b chal sakta hai lekin believe or else dusre ki respect shart hoti hai ...in dono k bina relationship Nahi hoti.. Agar bat pasand aye ho To call kejie I'm waiting for your good response.call me at night .. 03103077650

johnwilsonu said...

Prosolution Pills ko istemal krke apni timing brhayn. Order krne k liye Daraz Pakistan visit kren.

danielrobinson said...

TekMale Pills k istemal se apni sexual power brhayn. Order krwane k liye Daraz Pakistan visit kren.

Unknown said...


آمر از بیک ،صرف پنجاب سے کوئی اچھی اور نایس فی میل جو فن،مزا،مستی، انجواے کرنا چاہتی ہوتو وہ  رابطہ کرے پلیز صرف وہی رابطہ ، جو سیریس ہو وقت ضائع کرنے والی رابطہ نہ کریں مہربانی ہو  گی کال کریں فیک لوگ پلیز تنگ نہ کریں ۔شکریہ
 +1 315-366-4965
My whatsapp

danielrobinson said...

Apne Uzoo ko bina koi medicine khay lamba krne k liye Penis Enlargement Pump ko use kren. Order krwane k liye DarazPakistan visit kren.

Saqib said...

Hi I'm saqib any girl aunty sex relationship me my phone number 03054170159

Basit said...

Hello i am basit here, i want girlfriend, i any girl interested in friendship than sms and call on my phone number 🤳🏻 03043633206 🤳🏻
I want sincere relationship with nice and decent girl . Contact with me, if you want loving, romantic boyfriend. Listen! fake person, and boys don't contact with me, only female contact with me, thanks.

Basit said...

Hello i am basit here, i want loving girlfriend, its my what's app number you can call and sms on my what's app, the number is
❤03049948681 ❤ am decent loving caring boy, you can contact with me any time, and without any hesitation, you can trust on myself, am decent educated loving boy. Am waiting for your sincerely reply.thanks❤❤❤❤💋💓❤💋💋💓💋اگر آپ میرے ساتھ اچھی دوستی رکھنا چاہتی ہیں اور آپ میرے ساتھ ریلیشن بنانا چاہتی ہیں تو آپ میرے ساتھ مکمل رازداری کے ساتھ رابطہ کر سکتی ہیں

یہ میرا واٹس ایپ کا نمبر ہے آپ جب چاہیں مجھے ایس ایم ایس کال کر سکتی ہیں ۔
This is my what's app number, 🪀

03049948681

Only girls contact with me. Thanks

Unknown said...

ایسی لڑکیاں یا گھریلو خواتین جو بدنامی اور عزت خراب ہونے کے ڈر سے اپنی خواہش پوری نہیں کر پاتیں جن کو ڈر ہے کہ بعد میں بلیک میل ہوں گی وہ اپنی بدنامی کے ڈر سے چپکے سے کمنٹس پڑھ کر ترستی ہیں ایسی لڑکیاں اور خواتین بنا کسی خوف اور ڈر کے بے فکر ہو کر بلا جھجک مجھے ان باکس میں میسج کر سکتی ہیں سب کچھ فل رازداری سے ہوگا عزت اور رازداری میری اولین ترجیح ہے عزت پہلے باقی سب بعد میں صرف سنجیدہ اور مخلص خواتین جو حقیقت میں مل کر مزا لینا چاہییں وہی رابطہ کریں چسکے لینے والی اپنا اور میرا ٹائم ضائع ناں کریں فیک آئی ڈیز اور لوڈ مانگنے والیاں دور رہیں شکریہ...me from Lahore Pakistan contact me on whaptapp ..03442350727

Ansar said...

Ma 25 Ka larka hu muja Peshawar sa larkie Chahiye

Basit said...

Hello i am basit here, i want girlfriend, muja asi girl pasand h jo sincere ho ka relationship rakhe, no timepas, only real girl jo loving ho sincere ho, or mature ho, am also decent and mature boy, if any girl interested in sincere relationship with me , than welcome ❤️
Contact my whats app number 💖

03405569985

Post a Comment

 
Powered by Blogger